better than I know myself
فقط پایین 18 سال بیان تو!
GoOoOoOoD GIrL شوخیدم!

Cold as ice And more bitter than a December

وسرد تر از ماه دسامبر ، به سردي يخ


Winter night That's how I treated you

شب اهاي وينتر ، اينکه چطوري رفتار ميکردم

And I know that I sometimes tend to lose my temper

و من ميدونم که بعضي وقتها يه جورايي اخلاق خوبي ندارم

Yeah that's the truth ،And I cross the line

و از کنار خط ها رد ميشم .. ، اره اين حقيقت هست

But I could never Leave your side ،I know it gets hard sometimes

من ميدونم اين بعضي وقت ها سخت ميشه، اما من هيچوقت از پيشت نميرم

,Cause if I wanted to go I would have gone by now ،No matter what I say

مهم نيست چي گفتم ، چون اگه من بخوام برم همين الان پا ميشم و ميرم

But I really need you near me to

اما واقا نياز دارم تا در کنارت باشم

Keep my mind off the edge

ذهنم رو لبه نگه دار

,If I wanted to leave I would have left by now

اگه بخوام ترکت کنم ، من از اينجا همين حالا ميرم

But you're the only one that knows me

اما تو تنها کسي هستي که منو ميشناسي

Better than I know myself

بهتره منم خودم رو بشناسم

I tried to pretend it didn't ،All along

تو تمام اين وقتها ، من سعي کرده بودم بهت ثابت کنم اينکارو نکردم

But deep down I know ،IF I was alone

اما تو تنها کسي هستي که منو ميشناسي

For even a day I wouldn't know which way to turn ،If you were gone
تگه تو رفته بودي ، حتي براي يک روز من نميدونستم که بايد چيکار کنم


.Cause I'm lost without you

چون بدون تو من سردر گمم

But I could never Leave your side ،I know it gets hard sometimes


من ميدونم اين بعضي وقت ها سخت ميشه، اما من هيچوقت از پيشت نميرم

,Cause if I wanted to go I would have gone by now ،No matter what I say

مهم نيست چي گفتم ، چون اگه من بخوام برم همين الان پا ميشم و ميرم

But I really need you near me to


اما واقا نياز دارم تا در کنارت باشم

Keep my mind off the edge

ذهنم رو لبه نگه دار

,If I wanted to leave I would have left by now

اگه بخوام ترکت کنم ، من از اينجا همين حالا ميرم

But you're the only one that knows me

اما تو تنها کسي هستي که منو ميشناسي

Better than I know myself

بهتره منم خودم رو بشناسم

Let it go too far ،I get kind of dark

من يه نوع تاريکي شدم، ببذار بره يه جاي دور

I can get obnoxious at times

من ميتونم بعضي وقتا نفرت انگيز بشم

But try and see my heart

اما سعي ميکنم جلوشو بگيرمو به قلبم نکگاه کنم

Cause I need you need now

چون همين حالا بهت نياز دارم

So don't let me down

پس نذار که نارحت بمونم

You're the only thing in this world I would die without

تو تنها چيزي هستي توي دنيام که بدون اون ميميرم

,Cause if I wanted to go I would have gone by now

چون اگه ميخواستم برم، من تا حالا رفته بودم

But I really need you near me to

اما واقا نياز دارم تا در کنارت باشم

Keep my mind off the edge

ذهنم رو لبه نگه دار

,If I wanted to leave I would have left by now

اگه بخوام ترکت کنم ، من از اينجا همين حالا ميرم

But you're the only one that knows me

اما تو تنها کسي هستي که منو ميشناسي

Better than I know myself

بهتره منم خودم رو بشناسم

,Cause if I wanted to go I would have gone by now

چون اگه ميخواستم برم، من تا حالا رفته بودم

But I really need you near me to


اما واقا نياز دارم تا در کنارت باشم

Keep my mind off the edge

ذهنم رو لبه نگه دار

,If I wanted to leave I would have left by now

چون اگه ميخواستم برم، من تا حالا رفته بودم

But you're the only one that knows me

اما تو تنها کسي هستي که منو ميشناسي

Better than I know myself

بهتره منم خودم رو بشناسم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:متن آهنگ,آهنگAdam Lambert , | 13:1 | MaRyAm |